diplomski rad
Usporedba razine praktičnih znanja studenata dentalne medicine pri dijagnosticiranju i određivanju plana terapije parodontoloških pacijenata

Ovčarić, Barbara
Sveučilište u Zagrebu
Stomatološki fakultet
Zavod za parodontologiju

Citirajte ovaj rad

Ovčarić, B. (2022). Usporedba razine praktičnih znanja studenata dentalne medicine pri dijagnosticiranju i određivanju plana terapije parodontoloških pacijenata (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Stomatološki fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:127:177834

Ovčarić, Barbara. "Usporedba razine praktičnih znanja studenata dentalne medicine pri dijagnosticiranju i određivanju plana terapije parodontoloških pacijenata." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Stomatološki fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:127:177834

Ovčarić, Barbara. "Usporedba razine praktičnih znanja studenata dentalne medicine pri dijagnosticiranju i određivanju plana terapije parodontoloških pacijenata." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Stomatološki fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:127:177834

Ovčarić, B. (2022). 'Usporedba razine praktičnih znanja studenata dentalne medicine pri dijagnosticiranju i određivanju plana terapije parodontoloških pacijenata', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Stomatološki fakultet, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:127:177834

Ovčarić B. Usporedba razine praktičnih znanja studenata dentalne medicine pri dijagnosticiranju i određivanju plana terapije parodontoloških pacijenata [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Stomatološki fakultet; 2022 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:127:177834

B. Ovčarić, "Usporedba razine praktičnih znanja studenata dentalne medicine pri dijagnosticiranju i određivanju plana terapije parodontoloških pacijenata", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Stomatološki fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:127:177834

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.